قوانین و مقررات

 

 

 

 

 

قوانین کلی:

✅ کلیه کاربران باشگاه زبان موظف به رعایت کامل قوانین و مقررات خرید فروشگاه می باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و فروشگاه حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس languageclub.ir را برای خود محفوظ می دارد.

✅ این وب سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

✅ علیرغم اینکه مدیریت سایت نیز می تواند نظرات را ویرایش ، حذف و تایید کند وظیفه اصلی این کار بر عهده خود عضو می باشد.

✅ مدیریت سایت در حد امکان از ویرایش یا حذف مطالب ارسالی خودداری خواهد کرد ، مگر اینکه مطالب دارای کلمات رکیک ، محتوای ضد اسلامی و مغایر با محدوده تعیین شده در قوانین جمهوری اسلامی باشد، همچنین مطالب که توسط اعضا با نام مستعار درج می گردد در صورتی دارای بار حقوقی باشد ، ویرایش یا حذف خواهد شد.

✅ ثبت نام هر شخصی در سایت با هر زبان ، نژاد و محل سکونتی در سایت آزاد است.

✅ توهین به هر شخص ، نژاد ، قوم و زبانی در این سایت ممنوع می باشد.

✅کاربران باشگاه زبان حق هیچگونه دخل و تصرف، کپی برداری، تکثیر و فروش محصولات را ندارند و متخلفین مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

✅ مدیران سایت از بین اشخاصی که با نام حقیقی ثبت نام نموده و در سایت فعالیت می نمایند انتخاب می گردند.

 

قوانین تهیه محتوای آموزش

✅ خریدارن باشگاه زبان باید اطلاعات صحیح در اختیار فروشگاه قرار دهند، زیرا تنها راه برای برقراری ارتباط با خریدارن ازطریق اطلاعات ارائه شده توسط مشترک می باشد ، در صورتی که اطلاعات صحیح به هنگام خرید وارد نکنند یا باشگاه زبان شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعت داشته باشد ،فروشگاه به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات خریدارن را قطع و حساب وی را مسدود نماید و همچنین مسئولیت تمام عواقب احتمالی بوجود آمده ناشی از این عمل بر عهده خود خریداران می باشد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد.

 

پشتیبانی:
✅ نحوه ارتباط فروشگاه با خریداران به وسیله ایمیل و اطلاعات تماس آنها می باشد که توسط خود خریداران در هنگام خرید وارد شده است ، خریداران میباست با قرار دادن ایمیل فروشگاه به آدرس [email protected] در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود خریدار می باشد.

✅ در صورتیکه کاربری اقدام به فحاشی و ناسزای به باشگاه زبان و یا هر یک از کارکنان آن بنماید وبسایت مجاز است ، حساب کاربری کاربر را بطور کامل مسدود و به هیچ وجه مبلغ خریداری شده توسط کاربر به او عودت نخواهد شد .

✅ تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق سیستم تیکت یا تماس با ما در وب سایت پیگیری نمایند و همچنین کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

✅ کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

✅ کاربران میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند .

✅ کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورها وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

✅ کلیه محتواهای آموزشی پیش از انتشار توسط کارشناسان باشگاه زبان بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل منتشر می گردند.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.